Warunki, płatności, dostawy
Wszystko co chciałbyś wiedzieć, zanim dokonasz zakupu w naszym sklepie internetowym.
Szczegółowe warunki zakupu, dostępne sposoby płatności i informacje na temat kosztów i terminów dostaw
Warunki handlowe
Tak. Na życzenie Klienta wystawiamy faktury VAT. Informację, że do zakupu ma być wystawiona faktura VAT lub paragon z numerem NIP Klient powinien umieścić w uwagach przy składaniu zamówienia, podając właściwy numer NIP.
Tak. W rozumieniu art. 22[1] KC Klient ma prawo odstąpić od umowy zakupu w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Jednak Prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny jest ograniczone do: Klienta będącego Konsumentem (w rozumieniu art. 22 KC); Klienta będącego Przedsiębiorcą jedynie w przypadku zawarcia umowy sprzedaży niezwiązanej z prowadzoną działalnością gospodarczą (zgodnie z Art. 3855 Kodeksu Cywilnego);
Z prawa odstąpienia od umowy bez podania przyczyny na podstawie art. 38 „Ustawy o Prawach Konsumenta” wyłącza się: towary nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, a w szczególności pakiety do oświetlenia awaryjnego, pakiety do zasilania latarek, i inne z ogniw akumulatorowych, które są wykonywane pod zamówienie Klienta.
Oczywiście. Udzielamy standardowej gwarancji sprzedawcy na baterie i akumulatory, które sprzedajemy. Gwarancja obejmuje prawidłowe działanie baterii od chwili sprzedaży (dostawy, odbioru) przez okres 6 miesięcy (w przypadku usługi regeneracji pakietów) lub 12 miesięcy (w przypadku baterii konsumenckich i akumulatorów typowych).
Reklamacje należy zgłaszać pisemnie (e-mail na adres info@komershurt.pl lub na adres korespondencyjny: ul. Wolności 66, 58-500 Jelenia Góra) z podaniem produktu, daty zakupu, wraz z dokładnym opisem zaistniałego problemu.
Szczegółowe warunki handlowe zawiera REGULAMIN.
Masz pytania? śmiało
dostępne sposoby płatności
Za zamówione produkty możesz zapłacić na trzy sposoby:
1) Gotówką przy odbiorze osobistym w naszej siedzibie.
2) Kurierowi przy odbiorze przesyłki (za pobraniem).
3) Przelewem na nasz rachunek bankowy.
Wystarczy, że zlecisz przelew ze swojego banku na nasz rachunek:
PKO BP 57 1020 2124 0000 8102 0075 7021
wpisując jako odbiorcę „KOMERS”.
W tytule przelewu możesz podać numer zamówienia, który otrzymasz w wiadomości e-mail po zakończeniu procesu zamówienia.
Wybranie „Przelewu bankowego” jako sposobu płatności może wydłużyć czas wysłania towaru o 1-2 dni robocze.
Kurierowi przy odbiorze możesz zapłacić gotówką lub wybraną formą płatności bezgotówkowej.
Niestety. Na razie nie obsługujemy płatności online (elektronicznych), ale pracujemy nad tym 🙂
Koszty i terminy dostawy
Możesz wybrać spośród trzech form dostawy:
1) Odbiór osobisty w naszej siedzibie
2) Przesyłka Pocztex (usługa kurierska Poczty Polskiej) – na adres lub do punktu odbioru
3) Przesyłka DPD – na adres lub do punktu DPD Pickup
Zależnie od wybranego przewoźnika i sposobu dostawy, koszty dostawy przedstawiają się następująco:
1) Odbiór osobisty – 0 zł
2) Przesyłka kurierem Pocztex – na adres: 16,00 zł; do punktu odbioru: 14,00 zł
3) Przesyłka kurierska DPD – na adres: 25,00 zł; do punktu DPD Pickup: 22,00 zł
Zamówione baterie i akumulatory typowe wysyłamy w czasie 1-2 dni roboczych od otrzymania zamówienia. Standardowo dostawa kurierska trwa kolejne 1-2 dni robocze.
Pakiety akumulatorowe wykonujemy pod zamówienie Klienta. Najczęściej czas produkcji wynosi 3-4 dni roboczych. W przypadku bardziej skomplikowanych zleceń czas realizacji podamy indywidualnie.
Tak. Jeśli przy składaniu zamówienia podasz adres e-mail oraz numer telefonu komórkowego, wybrany przewoźnik wyśle automatyczne powiadomienie. Zaraz po tym, jak przesyłka ruszy w drogę.
